In Store
In Store
Meerwaarde leveren voor detaillist en fabrikant bij de verleiding van de consument op de winkelvloer.
60% tot 70% van de aankoopbeslissingen wordt op de winkelvloer genomen (bron: POPAI Benelux). De sample unit met beeldscherm is uitermate geschikt voor merken, die hun print- en TV campagne kracht bij willen zetten. De LCD sample unit moet worden gezien als een verlengstuk van de campagne. Thuis op de bank wordt de interesse opgewekt, met de sample unit volgt herkenning van de campagne op de winkelvloer. Bovendien kan de consument uw product gelijk proberen om vervolgens tot aanschaf over te gaan!

Onderzoek van AC Nielsen heeft uitgewezen, dat winkels met beeldschermen 50 tot 150 % meer omzet realiseren dan vergelijkbare winkels zonder schermen. Voeg daar de sample mogelijkheid aan toe en u weet genoeg.
Home |  Profiel |  Concept |  Producten & Diensten |  Locaties |  Contact |
Registered trademarks and designs patent granted.
© 2013 Splashbox Product Support. All rights reserved. Website powered by Twinkling Designs